FANDOM

Poprzedni odcinek Wszystko wyjdzie w praniu
Kolejny odcinek Kryptonim: Powrót do czasów sławy

Dzień dla niezakochanych to 4 odcinek 4 sezonu Totalnej Porażki. Uczestnicy po raz kolejny stają przed wyzwaniem zleconym przez Chrisa McCleana.

OpisEdytuj

Na początku odcinka widzimy domek chłopców którzy cieszą się tym że jest ich więcej niż dziewcząt. Chcąc wznowić manipulacje tak jak w poprzednim sezonie Alejandro próbuje pogodzić się z rozwścieczonym na niego Noah. Ten jednak nie chce dać zaciągnąć się do sojuszu i Alejnadro w konfesjonale zaprzysięga mu zemstę co słyszy natychmiast Heather stojąca w kolejce do konfesjonału. Mimo czekania na swoją kolej nie korzysta z konfesjonału tylko idzie do domku dla dziewczyn gdzie nie zastaje nikogo. Wychodzi z domku spostrzegając że cała ekipa jest już na śniadaniu, więc Heather dołącza do stołu swojej drużyny. Po odejściu od stołu Courtney i Taysona próbuje im wytłumaczyć co słyszała. Courtney i Tayson są wstrząśnięci i razem z Heather zawiązują sojusz. Natomiast po drugiej stronie stołu widzimy jak Alejandro namawia do sojuszu Lindsay i Beth. Lindsay od razu daje się namówić a Beth odmawia przez co też staje się wrogiem Alejandro. Zamiast niej do sojuszu dołącza Justin. Po drugiej stronie stołówki Spokojne zajączki cieszą się ostatnimi zwycięstwami i związanymi z tym nagrodami. Po chwili wchodzi Chris ogłaszając dzisiejsze wyzwanie: Dzień Romansów. Zadanie polega na tym aby dwie osoby z przeciwnych drużyn zawiązały romantyczny związek. Te osoby którym się to uda wygrają wspaniały francuski tort z trzema polewami i bakaliami. Zawodnicy jednak Potem zostaje przedstawiona lista konkurentów:

Chłopak kontra Dziewczyna
Owen vs Eva
Justin vs Katie
Cody vs Sadie
Noah vs Sierra
Ezekiel vs

Lindsay

Tyler vs Courtney
Harold vs Heather
DJ vs Gwen
Trent vs Beth

Większość uczestników jest niezadowolona ze swoich partnerów. Pierwszym etapem jest wspólna romantyczna kolacja. Przyrządzona przez Chefa tradycyjna włoska rybka w kształcie serca to potrawa którą mają spożyć uczestnicy wyzwania. Pierwszy duet który przegrywa ten etap to Eva z Owenem. Eva jest wstrząśnięta sposobem podjadania posiłków przez Owena w szalenie wolnym i obrzydliwie nieapetycznym sposobem. Więc wysypuje rybę na głowę Owena tymsamym dyskfalifikując się w tym wyzwaniu. Kolejnym duetem który został wyeliminowany w tym etapie są Harold i Heather. Heather nie mogła znieść przydługich wykładów Harolda na temat odżywiania się i sposobu przyrządzania ryby oraz wysokim zdolnościom kulinarnym Harolda. Heather rezygnuje z wyzwania i dyskfalifikuje się. Następnym etapem wyzwania jest romantyczny zjazd śmierci. Wszystkie pary mają trzymać się tak mocno aby nie wypaść z pędzącej taczki. Alejandro robi pierwszy krok do wyeliminowania Noah smarując jego taczkę niezwykle mocnym klejem który ma zatrzymać taczkę. Po wejściu par na taczki Chris ogłasza start. Noah i Sierra nie mogą ruszyć poprzez klej lecz gdy Sierra widzi jak mocno Sadie obejmuje Cody'ego mimo jego niechęci, natychmiast z awersją rusza na pomoc swojemu przyjacielomi/chłopakowi wyrywając kółka z taczki. Gwen protestuje przeciwko zbyt głośnym wrzaskom DJ'a który panicznie boi się zjazdów z górki. Pierwsi wypadają Justin i Katie gdyż przez wygląd Justina, Katie nie mogła prowadzić taczki. Wpadając na skałę wyeliminowała siebie i Justina z gry. Następni wypadają Tyler i Courtney. Tyler uważa że Lindsay powinna jechać z nim więc wyskakuje od Courtney, wyrzuca Ezekiela z taczki, a Courtney przez nieuwagę zderza taczkę z drzewem i odpada z gry. Tyler wskakując do Lindsay próbuje jej zaimponować swoimi mięśniami i rozbija się o taczkę z Courtney. Alejandro każe Justinowi wyciągnąc z nadjeżdżającej taczki Gwen, co ten robi puszczając Gwen na ziemi. Do mety pierwszy dojechał sam DJ a zaraz za nim Trent i Beth. Radość ze zwycięstwa DJ'a szybko wygasła gdy Chris ogłasza że ponieważ DJ dotarł sam to Trent i Beth wygrywają. Ponieważ oboje są z przeciwnych drużyn jako dogrywka mają namalować Chrisa w 5 minut. Wygrywa Beth przepraszając wybaczającego jej Trenta. Podczas ceremoni istnieją wątpliwości kto powinien odejść do domu. Głosy padają tak:

  • Trent na DJ'a
  • DJ na Eve
  • Sierra na Sadie
  • Harold na DJ'a
  • Sadie na Sierre
  • Katie na Sierre
  • Tyler na DJ'a
  • Ezekiel na DJ'a
  • Eva na DJ'a

Ostatecznie odchodzi DJ żegnając się z drużyną. Alejandro namawia Lindsay i Justina na kradzież walizki z rzeczami DJ'a. Na koniec gdy DJ opuszcza program widać Justina kradnącego walizkę. Natomiast Heather, Tayson i Courtney próbują znaleźć sposób na wyeliminowanie Alejandra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki