FANDOM

Poprzedni odcinek Ledwo przyjechali, a już się zbuntowali
Kolejny odcinek Wszystko wyjdzie w praniu

Dziewczyńskie podróbki to drugi odcinek 4 sezonu Totalnej Porażki - Musicalu Totalnej Porażki. Przed zawodnikami staje 2 zadanie tego sezonu.

OpisEdytuj

Na początku odcinka widać domek dziewczyn gdzie wszystkie (poza Gwen) nałogowo się malują. Gwen podchodzi do nich i pyta dlaczego tak dbają o wygląd. Po tym pytaniu cały domek się z niej śmieja a te ze łzami w oczach wychodzi z domku. Po chwili z domku chłopców wychodzi Cody i pyta Gwen co się stało. Po wyjaśnieniu sytuacji Cody pociesza ją. Później widzimy kuchnię gdzie wszyscy uczestnicy spożywają śniadanie - grzanki na ostro. Justin pyta Katie i Sadie czy może się do nich przysiąść po czym one mdleją a on się dosiada. Chwilę później do nich dosiada się Trent krytykując jedzenie Chefa. Wchodzi Chris i oznajmia że dzisiejsze wyzwanie to pokaz surfingu co bardzo uszczęśliwia Justina. Podczas zadania pierwszy startuje jako ochotnik Justin. Zadanie polega na utrzymaniu się na desce podczas gdy Chris kontroluje wysokość fal morskich. Justin utrzymuje się bezbłędnie olśniewając Lindsay, Katie i Sadie oraz zwycięża dla swojej drużyny. Następna jest Eva która także bezbłędnie radzi sobie z falami i tymsamym jest remis. Kolejnym zawodnikiem jest Noah. Wytrzymuje on trzęsienia 2 i 3 stopnia ale nie wytrzymuje 4 ani 5 więc przegrywa. Kolejna miała być Katie ale Tyler chcąc zaimponować Lindsay zgłosił się na ochotnika i niestety poniósł klęskę. A więc kolejny był Tayson który był dopingowany przez Heather lecz bezskutecznie. Jego ciężar spowodował że nie mógł on wytrzymać nawet trzęsienia 2 stopnia. Po nim Sadie zwyciężyła wyzwanie mimo masy została zdopingowana przez Trenta i utrzymała się na desce zdobywając punkt dla zajączków. Po kilku następnych skokach wciąż jest remis a ostatnią osobą która ma skakać jest Bridgette ale znajduje w pudełku ze starociami swój ulubiony błyszczyk. Zajęta malowaniem odmawia wykonania zadania przez co cała drużyna jest na nią zła i przegrywa. Podczas głosowania w pokoju zwierzeń Bridgette nawet nie głosuje ponieważ zajęta jest malowaniem się. Zostaje ona wyeliminowana z programu przez skok którego nie chciała wykonać. Mimo eliminacji zamiast być zła ona dziękuje drużynie za eliminację przez co drużyna uznaje ją za dziwaczkę. A w nagrodę ekstremalni otrzymują wymarzony posiłek dla specjalnie dobrany dla każdego zawodnika drużyny.

CytatyEdytuj

  • Gwen: Po co wy się tak staracie o wygląd zewnętrzny najważniejsze jest w środku

Dziewczyny: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  • Cody: Co ci się stało?

Gwen: Wszystkie dziewczyny uważają mnie za dziwaczkę bo nie jestem taką kizią-mizią jak one

  • Justin: Mogę się przysiąść dziewczyny (Katie i Sadie mdleją)
  • Trent: Weź to ochydne żarcie a oddam ci wygraną stary.
  • Drużyna Spokojne zajączki: Bridgette no skacz bo przegramy

Bridgette: Och, och mój ukochany tak długo nie nawilżałeś moich ust. Och, och kocham cię

  • Bridgette: (w konfesjonale) Kochany, kochany po co mam głosować? Mam błyszczyk. Och, och
  • Bridgette: Dzięki za eliminacje teraz będę miała więcej czasu na mojego kochanego błyszczyka

DJ: A co z Geoffem?

Bridgette: Och, nie mogę się doczekać aż nasze usta się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki