FANDOM

Poprzedni odcinek Dzień dla niezakochanych
Kolejny odcinek Nie ujawniono

Kryptonim: Powrót do czasów sławy to 5 odcinek 4 serii Totalnej Porażki. Uczestnicy po raz kolejny wykonują zlecone im przez Chrisa zadanie.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna sytuacja w domku dziewcząt. Gwen i Beth jako jedyne dziewczyny bez sojuszu postanawiają go zawrzeć razem. Heather rozmawia z Courtney na temat wyeliminowania kolejnego gracza z gry. Obie zawodniczki wskazują jednomyślnie na Gwen i razem ustalają plan jej wyeliminowania. Za chwilę po domkach przebiega niesłychanie jasne światło więc zawodnicy wychodzą sprawdzić co się stało. Chris ogłasza że dziś będzie zadanie polegające na jak najlepszym pokazaniu się przed obiektywem filmowym. Każda drużyna dostaje scenariusz filmu który będzie musiała nakręcić. Heather razem z Courtney i Taysonem opracowują plan działania. Chcą koniecznie ponieść klęskę aby wyeliminować Gwen. Courtney proponuje aby Gwen zagrała w roli głównej a kostiumy uszyje sama. Pozostała część sojuszu zgadza się na ten pomysł i dziewczyny obsadzają Gwen w roli głównej. Alejandro natomiast stara się także przegrać aby wyeliminować Noah. Zleca szycie kostiumów Ezekielowi co natychmiast wzbudza niechęć Justina. Alejandro obiecuje jednak że gdy oboje zagłosują na Noah ten zostawi Lindsay i Justina nietkniętych przynajmniej do półfinału. Zarówno Lindsay jak i Justin zgadzają się na te propozycje i Ezekiel zabiera się do szycia. Po skończonym szyciu drużyny muszą okazać swoje kostiumy Chrisowi by ten je ocenił. Oba stroje jednak są w okropnym stanie ku uciesze Chrisa. Alejandro jeszcze bardziej drze kostium aby jego był gorszy, natomiast Heather stara się go przefarbować. Gwen gdy patrzy na zachowania Alejandra i Heather domyśla się że oni robią to by przegrać tak więc sama postanawia uratować sytuację aby nie zostać wyeliminowana. Zleca Beth by ta przyprowadziła do niej Cody'ego. Gdy Cody podchodzi dołącza do sojuszu. Beth szyje nowy kostium a Cody gra jako tajny agent - główna rola ich przedstawienia. Jako postać drugoplanowa czyli potwór występuje Beth a Gwen zostaje jedynie scenarzystą. Podczas przygotowania w drużynie Spokojne zajączki atmosfera wrze. Alejandro wciąga do sojuszu Trenta, Sierre, Harolda, Sadie, Katie, Tylera i Ezekiela. Noah i Owen zostają bez sojuszu, natomiast Eva zwierza się w konfesjonale że zdaje sobie sprawę z tego że Noah i Owen stoją w kolejce do wyeliminowania i po wyjściu z konfesjonału przyłącza się do sojuszu Alejandro. Podczas prezentacji występów Alejandro mając tak bogaty sojusz wygrywa z Totalnie ekstremalnymi ku uciesze Heather, Courtney i Taysona, aż nagle ze sceny wyjawiają się Beth i Cody którzy swoją interpretacją przedstawienia wygrywają wyzwanie. Reszta drużyny jest na nich wściekła. Podczas ceremonii w teatrze głosy padają tak:

  • Trent na Noah
  • Sierra na Noah
  • Harold na Sierrę (mimo sojuszu)
  • Sadie na Sierrę (mimo sojuszu)
  • Katie na Sierrę (mimo sojuszu)
  • Tyler na Noah
  • Ezekiel na Noah
  • Eva na Sierrę (mimo sojuszu)

Ostateczny remis zostaje rozwiązany poprzez niesprawiedliwą grę. Alejandro, Lindsay i Tayson są z przeciwnej drużyny a Alejandro uczestniczył w wyzwaniu z nimi tak więc zostaje wyeliminowany. Natomiast drużyna Spokojne zajączki zostaje oszczędzona mimo nieuczciwego sojuszu. Nagrodę otrzymują Gwen, Beth i Cody w postaci wielkiego kubka landrynek. Chris pokazuje sfilmowany materiał nie ujawniony wcześniej. Alejandro: Podrobimy głosy. Przeciwna drużyna zagłosuje na członka mojej drużyny a głosy mojej drużyny zostaną unieważnione.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki