FANDOM

Poprzedni odcinek -
Kolejny odcinek Dziewczyńskie podróbki

Ledwo przyjechali, a już się zbuntowali to pierwszy odcinek 4 serii Totalnej Porażki. Ponownie witamy w nim zawodników którzy są w tym odcinku także dzieleni na grupy oraz ich miejsca do spania czyli tradycyjne domki letniskowe.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna Chris McClean który wita widzów programu. Chwilę później przyjeżdża autokar z którego wysiadają obozowicze. Są to kolejno: Gwen, Trent, Heahter, Courtney, Izzy, DJ, Lindsay, Alejandro, Duncan, Sierra, Harold, Ezekiel, Noah, Eva, Beth, Sadie, LeShawna, Justin, Katie, Tyler, Cody, Owen a na końcu Bridgette. Zostaje także przedstawiony nowy uczestnik Tayson - pochodzący z Grecji, nowy chłopak Heather. Następnie po przedstawieniu uczestników Chris ogłasza co ciekawego spotkało uczestników w przerwie pomiędzy sezonami. Na początku opowiada o tym iż związek Duncana i Gwen przetrwał zalednie tydzień po końcu programu, w dodatku Gwen wcale nie chciała całować się z Duncanem ani mimo jego próśb zrobić sobie wspólnego tatuaża. Po kilku dniach ich związek się rozpadł - Gwen zerwała z Duncanem oznajmując że jej życie nie może być z nim związane. Kolejną opowieścią jest podróż zwycięzcy trzeciego sezonu - Heather do Grecji. Młoda zwyciężczyni wraz z rodzicami wyjechała za fortunę do tego państwa i spędziła tam całą przerwę sezonową podglądając wspaniałe budynki zakochała się w nowym chłopaku - Taysonie który dołącza do gry w tym sezonie. Ostatnią już opowieścią jest romantyczne rozstanie. Gdy Bridgette zostaje zaproszona do 4 sezonu serialu Geoff czule pożegnał Bridgette przez co ta spóźniła się prawie na autokar.

Po opowieściach Chris ogłasza drużyny. W tym sezonie będą to drużyna Totalnie ekstremalni i przeciwna Spokojne zajączki. Układa zawodników do drużyn wedle jego upodobań. Do pierwszej drużyny trafiają Gwen, Heahter, Courtney, Izzy, Lindsay, Alejandro, Duncan, Tayson, Noah, Cody, Beth, Justin, LeShawna oraz Owen. Natomiast do drugiej Trent, DJ, Sierra, Harold, Sadie, Katie, Tyler, Ezekiel, Bridgette i Eva. Sierra jest w zrozpaczeniu gdy okazuje się że ona i Cody będą w przeciwnych drużynach, a Cody z radości aż podskakuje z tegoż powodu. Lindsay i Beth natomiast cieszą się ze wspólnej drużyny.

Następnie Chris przedstawia okolicę w której będzie kręcone show. Podczas obchodu w kuchni Izzy przypadkowo uderza Chefa w nogę i ten upuszcza garnek z wrzącą zupą na swoją głowę. Zaraz potem w odwecie oddaje ją służbom specjalnym i Izzy na chwilę opuszcza grę. Następnie Chris zabiera uczestników do domków aby ci się rozpakowali. W pewnej chwili Duncan podchodzi do Gwen z prośbą by ta do niego wróciła. Gwen jednak jest wściekła i mówi mu że w życiu nie widziała gorszego idioty oraz dała się nabrać czego bardzo żałuje - jednym słowem odmawia mu. Następnie podchodzi do niej Cody z pytaniem co z nią się dzieje. Ta odpowiada że chyba była w błędzie myśląc że Duncan jest dla niej odpowiedni i Gwen przytula Cody'ego co znowu bulwersuje Sierrę i ta uderza mocno Gwen a Cody pomaga Gwen wstać i pociesza ją żeby ta nie martwiła się bo Siera to wariatka.

Duncan jest wściekły i wchodzi do domku chłopców gdzie wszyscy szczęśliwie świętują pierwszy dzień w programie. Chris wpada za chwilę do domku chłopców i mówi że jego chwilowa nieobecność wcale nie oznacza braku wyzwania na dzisiaj. Następnie informuje dziewczyny że Izzy został wyprany mózg i teraz zostanie niezwykle inteligentna do końca sezonu co bardzo uszczęśliwia drużynę Totalnie ekstremalni. Ponieważ robi się już późno pierwszym zadaniem w pierwszym dniu jest jak najszybsze dobiegnięcie do mety ustawionej na końcu placu. Podczas biegu Duncan cały czas prosi Gwen aby ta do niego wróciła jednak bezskutecznie. Przez ciągłe rozmowy z Duncanem Gwen dobiega ostatnia do mety i przegrywa wyzwanie. Chris ogłasza że mimo że to pierwszy dzień i tak kogoś wyeliminuje więc Totalnie ekstremalni spotykają się na Ceremonii Eliminacjii na scenie teatru. W pokoju zwierzeń widzimy kto na kogo głosował:

  • Gwen na Duncana
  • Heather na Duncana
  • Courtney na Duncana
  • Izzy na Gwen
  • Lindsay na Gwen
  • Alejandro na Gwen
  • Duncan na Heahter
  • Tyson na Gwen
  • Noah na Alejandro
  • Cody na Duncana
  • Beth na Duncana
  • Justin na Duncana
  • Owen na Duncana

W ostateczności Gwen jest zagroszona a Duncan odpada zaprzysięgając zemstę na Gwen. W konfesjonale za to Noah zapowiada zemstę na Alejandro za wykopanie go w ostatnim - trzecim sezonie.

CytatyEdytuj

  • Chris: Joł! Wszyscy zapewne spodziewacie się obozowiczów w teatrze którzy będą rywalizować o spory hajs. Nie macie racji to stuknięci goście którzy grają o multum kasy.
  • Izzy: Ups (garnek z zupą spada na twarz Chefa) Sorki.

Chef: Nie tego już za dużo. Straż! Wyprowadzić ją i użyć najsilniejszych środków byleby tylko mnie nie dręczyła.

  • Duncan: To co myślisz że coś jeszcze między nami będzie?

Gwen: Nie! Nie chcę cię już widzieć, zejdź mi z oczu! Nigdy nie widziałam gorszego idioty, kretyna i głąba od ciebie. Źle postąpiłam myśląc że jesteś dla mnie stworzony.

  • Cody: Co się stało Gwen? Jestaś jakaś taka smutniejsza...

Gwen: Wiesz chyba bardzo się pomyliłam co do Duncana. Muszę wymazać go z pamięci jak najprędzej (przytula się do Cody'ego)

Sierra: Ty, głupia kretynko. Przestań dusić mojego chłopaka (uderza Gwen w twarz)

Cody: (do Gwen) Nie przejmuj się nią znasz Sierrę jest taka ...dziwna.

  • Duncan: To już napewno nie!

Gwen: Nigdy! DAJ MI SPOKÓJ!

Duncan: A możemy się chociaż przyjaźnić

Gwen: Wszystko tylko DAJ MI SPOKÓJ!

Duncan: Bo wiesz, ja cię bardzo lucię i wogóle

Gwen: Aaa! Psychopato DAJ MI SPOKÓJ!

  • Duncan: To co przemyślałaś już sobie...

Gwen: AAAAA! RATUNKU KRETYN W POBLIŻU AAAAAAAAA!

  • Chris: Zagrożona para Duncan i Gwen. OOO TAK UWIELBIAM TO NAPIĘCIE. Ostatnią piankę otrzymuje Gwen.

Gwen: No najwyższy czas.

Duncan: Jestem tu tylko jeden dzień.

Gwen: No właśnie a już zdążyłeś mnie wkurzyć.

Duncan: ZEMSZCZE SIĘ GWEN! ZEEEEEEEEEMMMMMMMMSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZCCCCCCCCCZZEEEEEEEE!

  • Noah: (w konfesjonale) Ta szansa zniszczona ale ja nie odpuszcze Alejandro zapłaci mi. ZAPŁACI!.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki