FANDOM

Poprzedni odcinek Dziewczyńskie podróbki
Kolejny odcinek

Dzień dla niezakochanych

Wszystko wyjdzie w praniu to 3 odcinek 4 sezonu Totalnej Porażki. Zawodnicy stają przed trzecim wyzwaniem zleconym przez Chrisa McCleana.

OpisEdytuj

Na początku odcinka widzimy przyczepę dziewczyn które rozmawiają o wczorajszej eliminacji Bridgette. Parę dziewczyn (Lindsay, Beth, Courtney i Eva) przyznaje że jednak Gwen miała rację z tym przesadnym dbaniem o wygląd. Później w stołówce gdzie na śniadanie są naleśniki z syropem klonowym wpada Chris i podaje temat dzisiejszego wyzwania. Gdy okazuje się że dzisiejszym zadaniem będzie bitwa na żarcie Owen wypluwa naleśnika na twarz Harolda i bez przeprosin dalej zajada się śniadaniem. Gwen rozmawia z Trentem odnośnie swojego związku z Duncanem i przyznaje Trentowi (choć niechętnie) że błędem było rzucenie go. Za chwilę ze stołówki zaczynają wychodzić obozowicze i zauważają ogromny stół z jedzeniem zaraz koło domków. To rekwizyty do zadania. Po chwili Chris ogłasza że do pojedynku będzie stawać każdy z każdym i każda walka będzie trwała 5 minut oraz że można rzucać wszystkim o ile to jedzenie.

Zawodnik z grupy Totalnie ekstremalni kontra Zawodnik z grupy Spokojne zajączki Zwycięzca
Gwen vs. Trent Trent
Heather vs. DJ Heather
Courtney vs. Sierra Courtney
Izzy vs. Harold Harold
Lindsay vs. Sadie Sadie
Alejandro vs. Katie Alejandro
Tayson vs. Tyler Tayson
Noah vs. Ezekiel Noah
Cody vs. Eva Eva

Ponieważ zwyciężyły Totalnie ekstremalni ale nie wszyscy z ich grupy uczestniczyli w wyzwaniu dlatego Chris chce się dzisiaj pozbyć dwóch zawodników z grupy Totalnie ekstremalni a ponieważ Chris żądzi programem to ogłasza jako zwycięzców Spokojne zajączki które dostają chipsy i napoje gazowane gratis. Mimo złości ekstremalnych na Chrisa i tę niesprawiedliwość to jednak większą złością okraszają Izzy która zamiast unikać rzutów, myślała o prawach świata uważając że jest zbyt mądra na sport. Izzy broni się że drużyna jej potrzebuje z przyczyn wielkiego potencjału, jednak podczas ceremonii przy ognisku zagrożeni są LeShawna, Alejandro i Izzy. Ostatnią piankę otrzymuje jednak Alejandro ku złości Noah. Pierwsza wyeliminowana jest Izzy a za nią LeShawna ponieważ nie przydawała się drużynie. Na pożegnanie LeShawny drużyna wykonała uścisk ceremonialny. Noah w konfesjonale po raz kolejny obiecuje wyeliminowanie Alejandro.

CytatyEdytuj

  • Gwen: Bridgette odeszła więc mam dwa łóżka.

Eva: Może i miałaś racje przez nią przegraliśmy.

Gwen: Tak, cóż rozsądek zawsze górą.

Izzy: Kąt nachylenia płaszczyzny do podstawy wynosi 90 stopni stąd pi równa się 134. Łatwizna.

  • Heather: Uważaj Izzy ten łajtłapowaty chłystek zamierza wygrać

Izzy: Cóż jak to rozstrzygnąć kura musiała znieść jajo ale znowu jak się wykluła? Zadziwiające. Wiesz, Heather sport to nie moja działka ja wolę fizykę. O tak i anatomię i..(Izzy dostaje sałatką ziemniaczaną w twarz i przewraca się). Zaraz która poza do spadania będzie właściwa ta czy ta?

  • Courtney: Ty maniaczko nauki, przez ciebie przegrywamy.

Izzy: Ok, dobra, dobra ale jak ci by przyszło rozstrzygać zagadki świata to też byś nie była taka wysportowana.

Beth: Wywalimy cię dzisiaj

Izzy: Co? Nie możecie mam IQ 155 największe z was wszystkich muszę wygrać.

Beth: No to w innym programie.

Justin: Hmm, a znasz się na modzie, bo mój kreator jakoś nie za bardzo.

  • LeShawna: Co? Ja, ja?

Heather: Och, marzylam o tej chwili

LeShawna: Ale dlaczego?

Heather: Bo tak

Courtney: Nikomu tu się nie przydawałaś. Będzie nam lepiej bez Ciebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki